SKUPINOVÉ LEKCE

POHYBOVÝ CORE TRÉNINK

Cvičení, při kterém netrénujeme jen svaly, ale pohyb jako takový. Protože o pohyb tu jde především.

Nebudeme řešit jednotlivé klouby a svaly, ale podíváme se na tělo v širších souvislostech a v první řadě jako na celek, protože přesně tak funguje.

Tento trénink je určený pro každého, kdo potřebuje kompenzovat svoje špatné pohybové návyky, ať je to samotné držení těla nebo "jen" sedavé či jinak tělo přetěžující zaměstnání.

Cvičení je pomalejší formou s důrazem na kvalitu provedení jednotlivých cviků, napřímenou páteře a vytvoření správných opor.


KRUHOVÝ TRÉNINK (FUNKČNÍ TRÉNINK) 

Je to silový dynamický trénink, který posouvá hranice vaší fyzické kondice. Její otěže máte pevně v rukou, protože jen vy rozhodujete o kolik a za jak dlouho. 

Naším klíčem k pevnému a silnému tělu je sedm základních pohybů - prkno (plank), tlak nebo-li klik (push), přítah (pull), rotace (rotate), tah (hinge), dřep (squat) a výpad (lunge). A když se zamyslíme, není to nic jiného než  pohyby, které děláme dnes a denně. Stojíme na zastávce, pro něco se ohýbáme, za něčím se otáčíme, zavíráme dveře, něco zvedáme .... 

My těmto pohybům jen dáme tu správnou podobu, nastavíme standard a změníme podmínky (závěsný systém, TRX Rip trainer, kettleball, osa, medicinbal.....). 

Připravte svoje tělo na pohyb venku a buďte skutečně funkční!


TABATA, HIIT


Vysoce intenzivní intervalový trénink (HIIT) je extrémně účinné cvičení, které spaluje tuky a dostane vaše tělo do špičkové formy a to velmi rychle.

Cvičení při maximálním výkonu v krátkých intenzivních intervalech střídaných krátkými pauzami na odpočinek splní dva hlavní cíle:

* pomůže zrychlit odbourávání tuků. Přinutí vaše tělo spalovat kalorie a likvidovat tukové zásoby za kratší dobu než trénink ve statickém tempu.

* zlepšuje aerobní i anaerobní vytrvalost

Studie dokazují, že i pouhých 7 minut (!!!) HIIT tréninku dokáže způsobit změny ve vašich svalech na molekulární úrovni, které jsou srovnatelné s tím, co můžete vidět po hodině (!!!) nebo i více běhání či jízdy na kole.

"AFTER-BURN efekt" - Tuky a kalorie budete spalovat nejen při cvičení, ale i po něm a to díky tzv. po-spalovacímu efektu, který může trvat až 48 hodin. (EPOC.)

Nebojte se začít. Každý má svou hranici někde jinde, ale cíl máme společný. Být lepší!



JUMPING® FITNESS

je dynamický fitness trénink na speciálně vyvinutých Jumping® PROFI trampolínách. Základem je kombinace rychlých a pomalých skoků, dynamických sprintů a silových prvků v kombinaci s balančními prvky pro dokonalý kardio trénink. Lekce Jumping® vedou vyškolení instruktoři, které po celém světě školí profesionální Master trenéři.

Trénink na trampolínkách umožňuje komplexní posilování svalů celého těla, a je tak vhodný nejen pro všechny, co se snaží najít efektivní způsob jak zhubnout nebo zvýšit fyzickou kondici, ale je současně výbornou prevencí zdravotních komplikací.

Jumping® má prokazatelné zklidňující účinky na nervový systém. Díky kombinaci zábavného cvičení, motivující hudby a specifických pohybů zažijete doslova endorfinovou infuzi.


INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP

DIAGNOSTIKA POHYBOVÉHO APARÁTU: kineziologický rozbor, zhodnocení stavu postury ve stoji i různých pozicích či v pohybu (jednoduché cviky), doporučení vhodného kompenzačního cvičení

OSOBNÍ TRÉNINK: trénink pod dohledem trenéra sestavený na míru na základě diagnostiky. Zaměřuji se na pomoc s problémy pohybového aparátu jako jsou např. v dnešní době časté bolesti zad způsobené nevhodnými stereotypy (sedavé zaměstnání, jednostranné zatěžování těla, absence sportu.....), zkřížené syndromy (zkrácené a oslabené svaly), náprava špatného držení těla (od chodidel po bradu ), aktivování hlubokého stabilizačního systému a správného dechového stereotypu.